Luchthaven

Als ik het woord luchthaven hoor moet ik altijd denken aan vakantie. Jammer genoeg zijn het nu terug examens maar ik ben al eens aan het kijken om volgend jaar op vakantie te kunnen gaan. Gewoon al eens een beetje beginnen zoeken op het internet kan natuurlijk nooit kwaad, want geef toe … het is toch altijd tof om naar iets te kunnen verlangen als je examens hebt. Tijdens de examen periode heb ik persoonlijk iets nodig waar ik kan naar uitkijken, het is een soort van stimulans voor me om goed te kunnen leren. Examens moeten nu eenmaal ook gebeuren, maar wat je na je studies kan doen is heel positief, je kan heel wat verschillende jobs gaan uitvoeren. Een diploma is de dag van vandaag echt onmisbaar om een goeie job te kunnen uitoefenen. Veel jongeren vinden jammer genoeg geen werk omdat ze soms niet eens het middelbaar voltooien, al een geluk dat er nog heel wat andere mogelijkheden zijn om toch nog op latere leeftijd een diploma te behalen. Je kan dit zelfs meestal combineren met deeltijds te gaan werken, als je goed zoekt komt dat normaal gezien wel allemaal in orde. Je gaat natuurlijk wel niet echt een makkelijke periode hebben aangezien je het heel druk zal hebben.



Enkele interessante sites zijn www.brusselsairport.com www.luchthavenvervoerzaventem.org.

0 reacties: