Google + krijgt meer en meer leden ...

Google + krijgt meer en meer leden, het zal wel nog een tijdje duren eer Google + Facbook zal kunnen inhalen, maar wie weet wat Google + nog meer te bieden heeft dan Facebook.


Het is wel zo dat sinds enkele maanden iedereen die een nieuwe account heeft bij Gmail ook automatisch een account heeft op Google +. Ik zou niet echt weten welke van de twee ik beter vind, persoonlijk vind ik het een beetje creepy soms dat Facebook al zoveel dingen weet over ons. Dit heb je natuurlijk voor het grootste deel zelf in de hand aangezien je zelf allemaal je gegevens moet gaan invullen. Ik raad je aan om eens goed na te denken over welke gegevens je op Facbook gaat plaatsen aangezien Facebook je gegevens niet meer gaat wissen ook al ga je bijvoorbeeld je account deactiveren.

Wat denk jij? Zal Facebook het grootste netwerk blijven of zal Google + een echte concurrent worden van Facebook. Ik vrees dat niemand dit echt kan gaan voorspellen, het enigste dat we dus kunnen doen is afwachten en zien wie er het meeste leden krijgt in de nabije toekomst. Beide zullen zeker en vast hun best doen om meer leden te krijgen.

0 reacties: